Did you know,

that we are happy to accept all your orders for business cards, letterheaded paper, note pads, flyers, folders, calendars and all other printed stationery products, regardless of the amount?

...that we produce high quality saddle-stitched or glue-bound brochures as well as hardcover books and albums, using unique surface treatment procedures and cutting-edge finishing technology?

...that our packaging material manufacturing department provides comprehensive services from design to execution and nearly all work processes are carried out in our print shop?

For detailed information please get in touch with our collegues.

Contact:
Marketing and advertising publications
Eszter Szalai:+36-30-850-5883

Production of packaging materials
József Horváth:+36-30-591-5757

Apró trükk a több termékeladáshoz.

Nincs hozzászólás

Lehetne nyomott betétet kérni? Érdemes-e? A válasz mind a két kérdésre igen.

 

betetekA Keskeny Nyomdában több, mint 10 éve foglalkozunk csomagolás technológiával. Munkánk során a tömegtermeléstől kezdve a luxus termékek csomagolásáig szinte minden iparág számára készítünk mikrohullámú és karton dobozokat. Nagyon sok olyan termékhez gyártunk csomagolást, amelyhez a doboz mellé betétet is biztosítanunk kell, különben a termék könnyen sérülne, összetörne.

A mai napig az a jellemző, hogy a betét nyomatlan, általában mikrohullám, esetleg kasírozott mikrohullám, vagy egy erősebb karton alapanyagból készül. Általában a megrendelők elégedettek a nyomatlan fehér színű betéttel, vagy hagyják, hogy az anyag színe látszódjon, nem kérnek rá nyomatot.

Érdemes-e nyomott betétet kérni?

A mai termékkavalkádban, amivel az üzletekben találkozunk és hatalmas reklámzajban, ami körül vesz bennünket, minden olyan eszközt érdemes megragadni, amivel felhívhatjuk a termékre a figyelmet. Legtöbb esetben a vásárló először a csomagolással találkozik. Tehát a csomagolásnak kell eladnia a terméket. Ezért érdemes a csomagolás minden „porcikáját” felhasználni, hogy valami egyedit, különlegeset mutassunk a vásárlónak.

Ez vonatkozik a terméket tartó, de sok esetben a csomagolásból kilátszódó betétekre is.  A betét egy olyan felülete a csomagolásnak, ahol akár egy színnel, akár egy ötletes grafikai megoldással vizuálisan kiemelhetjük a terméket, még jobban felhívhatjuk rá a figyelmet. Amennyiben egy üzletben nem kifejezetten márka alapján választunk, a árúval megrakott polcokról mindig elsőként azt vesszük le, amelyik kinézetében valamiért megragadja a tekintetünket.

Egy ötletes megkülönböztetés kiemeli a terméket a sok azonos kinézetű közül és ezzel máris lépéselőnybe kerül, hiszen könnyebben felhívja a figyelmet és elsőként kerül a vásárló kezébe.

Mennyivel drágítja meg a nyomott betét a doboz árát?

Amennyiben a gyártásnál egy íven el lehet helyezni a dobozt és a betétet, az ár akár ugyanannyi is lehet, mint ha nyomatlan betétet kérne. A különbség a látványban lesz másabb és a termék eladásoknál jelentkezhet.

ezt a bejegyzést 0 alkalommal osztották meg
 000

Válasz

Email címe nem kerül nyilvánosságra.