Did you know,

that we are happy to accept all your orders for business cards, letterheaded paper, note pads, flyers, folders, calendars and all other printed stationery products, regardless of the amount?

...that we produce high quality saddle-stitched or glue-bound brochures as well as hardcover books and albums, using unique surface treatment procedures and cutting-edge finishing technology?

...that our packaging material manufacturing department provides comprehensive services from design to execution and nearly all work processes are carried out in our print shop?

For detailed information please get in touch with our collegues.

Contact:
Marketing and advertising publications
Eszter Szalai:+36-30-850-5883

Production of packaging materials
József Horváth:+36-30-591-5757

Tisztelt Ügyfelünk!


Az alábbiakban tájékozódhat a nyomdánkban működő rendszerről. Így könnyebben át tudja látni az ajánlatot és egyszerűbben tudja velünk a kapcsolatot tartani.

Ajánlatkérés menete

Ajánlatot egyszerűen kérhet a honlapunkon vagy e-mailen keresztül is.

Árajánlat akcidens termékekre:

Akcidens nyomdai anyagok (szórólap, nyomtatott kiadvány, dosszié stb.) esetén az árajánlat készítés kb. 1, 2 munkanapot vesz igénybe. Bonyolultabb, összetettebb termékek esetén ez 2, 3 munkanap. Az ajánlatkérést felgyorsíthatja, ha a termék és az ajánlatkérő adatait minél részletesebben megadja.

Árajánlat Csomagolóanyagra kétféleképpen készülhet:

1.) Küldött stancrajz vagy a pontos paraméterek alapján 1-2 munkanapot vesz igénybe az ajánlatkészítés.

2.) Amennyiben tervezni kell a csomagolóanyagot, bonyolultságtól függően 3-4 munkanap is lehet az ajánlatküldés. Tervezés esetén az ajánlatkérést felgyorsíthatja, ha a terméket (amire a dobozt tervezni kell) postai úton, vagy személyesen leadja a recepciónkon.

Az ajánlatot minden esetben a megadott e-mail címre küldjük el. Az alábbi képen egy általunk készített ajánlat részletét látja.

Az ajánlatban pontosan leírjuk a termékre vonatkozó adatokat, tartalmaz egy kalkulációs (200100/…) és egy iktatási számot (2017/333333). Későbbiekben, amennyiben az ajánlatot szeretné megrendelni, vagy módosítani, a kalkulációs vagy az iktatási számmal hivatkozzon, hogy be tudjuk azonosítani.

Minden terméknek egyedi ára van. Nem tartunk raktárkészletet!

Amennyiben az ajánlattal kapcsolatban kérdése lenne, kérjük keresse az ajánlatban szereplő (az ajánlatot készítő) kalkulátor kollégánkat.

Ajánlat megrendelésének menete

Amennyiben az ajánlatot meg szeretné rendelni:


Ábra: Ajánlatküldő levél részlet
 

Régi megrendelő esetén

Az ajánlatban szereplő kalkulációs szám megadásával írjon egy e-mailt gyártás előkészítőjének (a gyártás előkészítő elérhetőségeit az ajánlatküldő levélben megtalálja)

Új megrendelő esetén

Amennyiben új megrendelő és még nincs kijelölt gyártás előkészítője, akkor a megrendelést Réthelyi Andrásnak küldje a a.rethelyi@keskeny.hu e-mail címre az ajánlatban szereplő kalkulációs szám megadásával.

A megrendelés beérkezése után a pénzügyi osztály felveszi Önnel a kapcsolatot a fizetési ütemezéssel kapcsolatban (előrefizetés, részfizetés, halasztott fizetés…). A termékdíjról és az Áfá-ról is pontos információt kaphat a +36 1 414-3011 telefonszámon vagy a penzugy@keskeny.hu e-mail címen. (Termékdíj nyilatkozatokat itt itt töltheti le)

Online megrendelés


Ábra: Ajánlatküldő levél részlet

Az ajánlatot egyszerűbben és gyorsabban megrendelheti, ha az árajánlatküldő levél online rendelés linkjére kattintva kitölti a rendelési adatlapot és feltölti a grafikai állományt.

Amennyiben az ajánlatban nem szerepel gyártási határidő, a megrendelésnél kérjük írja bele, hogy milyen határidőre szeretné, ha a terméke elkészülne.


Ábra: Ajánlatküldő levél részlet

Amennyiben nem pontosan ugyanazt szeretné rendelni, ami az ajánlatban szerepel (pl.: változik a méret, mennyiség, felületkezelés, oldalszám stb), kérjük jelezze az ajánlatot készítő kalkulátornak (a kalkulátor elérhetőségei az ajánlatküldő levélben megtalálhatók), aki egy módosított ajánlatot fog Önnek küldeni.

Megrendelés után a grafikai állomány leadásával kapcsolatos fontos információk:

– 2017. március 1. napjától nyomdai anyagleadást e-mailben és fájlküldővel is már csak a ctp@keskeny.hu-ra, vagy FTP-re (FTP elérhetőséget a ctp@keskeny.hu e-mail címen, a +36 1 401-4066 vagy a +36-30592-0644 telefonszámon lehet) feltöltve fogadunk el. A nem erre az e-mail címre érkező anyagok nem minősülnek anyagleadásnak!
– Amennyiben már az ajánlatkéréskor leadta a kész grafikai állományt, a megrendelés esetén kérjük küldje el újra a ctp@keskeny.hu e-mail címre.
– Kérjük, hogy az anyagleadással együtt mindenképpen adja meg a kalkulációs számot, hogy azt a CTP be tudja azonosítani.

Gyártás:

A megrendelés esetén minden esetben kijelölt gyártmánygazdája lesz, akivel a gyártással vagy határidővel kapcsolatos kérdéseket meg tudja beszélni.

Szállítás:

az elkészült terméket átveheti személyesen telephelyünkön, amelyről a termék elkészülését követően automatikus üzenetet küldünk vagy amennyiben az árajánlat kérésnél nem jelezte, költség ellenében kiszállítjuk a megadott címre.