Did you know,

that we are happy to accept all your orders for business cards, letterheaded paper, note pads, flyers, folders, calendars and all other printed stationery products, regardless of the amount?

...that we produce high quality saddle-stitched or glue-bound brochures as well as hardcover books and albums, using unique surface treatment procedures and cutting-edge finishing technology?

...that our packaging material manufacturing department provides comprehensive services from design to execution and nearly all work processes are carried out in our print shop?

For detailed information please get in touch with our collegues.

Contact:
Marketing and advertising publications
Eszter Szalai:+36-30-850-5883

Production of packaging materials
József Horváth:+36-30-591-5757

Tisztelt Ügyfelünk!


Az ajánlatban szereplő információkról és a megrendelés folyamatáról az alábbiakban olvashat bővebben. Reméljük Ön is elégedett lesz a Keskeny Nyomda áraival és szolgáltatásaival.

Ajánlat küldő levél felépítése

Az általunk küldött ajánlatlevél könnyedén áttekinthető. Sokan csak az ajánlatban szereplő paramétereket (mennyiség, alapanyag stb) és az árat nézik meg, pedig az ajánlatküldő levél sok olyan hasznos, naprakész információt is tartalmaz amelyekre a megrendelés folyamán szüksége lehet.

 

Az ajánlatküldő levél felépítése:

Ajánlat megrendelése e-mailen keresztül

Amennyiben ajánlatunk elnyeri tetszését, egyszerűen meg tudja rendelni e-mailen keresztül.


Ábra: Ajánlatküldő levél részlet

Régi megrendelő esetén

Amennyiben Ön már korábban rendelt tőlünk, az ajánlatban szereplő kalkulációs szám megadásával írjon egy e-mailt gyártás előkészítőjének (a gyártás előkészítő elérhetőségeit az ajánlatküldő levélben megtalálja), aki elindítja a gyártás folyamatát.

Új megrendelő esetén

Amennyiben új megrendelő és még nincs kijelölt gyártás előkészítője, akkor a megrendelést Réthelyi Andrásnak küldje a a.rethelyi@keskeny.hu e-mail címre az ajánlatban szereplő kalkulációs szám megadásával.

A megrendelés beérkezése után a pénzügyi osztály felveszi Önnel a kapcsolatot a fizetési ütemezéssel kapcsolatban (előrefizetés, részfizetés, halasztott fizetés…). A termékdíjról és az Áfá-ról is pontos információt kaphat a +36 1 414-3011 telefonszámon vagy a penzugy@keskeny.hu e-mail címen. (Termékdíj nyilatkozatokat itt töltheti le)

Amennyiben az ajánlatban nem szerepel gyártási határidő, a megrendelésnél kérjük írja bele, hogy milyen határidőre szeretné, ha a terméke elkészülne.

Amennyiben nem pontosan ugyanazt szeretné rendelni, ami az ajánlatban szerepel (pl.: változik a méret, mennyiség, felületkezelés, oldalszám stb), kérjük jelezze az ajánlatot készítő kalkulátornak (a kalkulátor elérhetőségei az ajánlatküldő levélben megtalálhatók), aki egy módosított ajánlatot fog Önnek küldeni.


Ábra: Ajánlatküldő levél részlet

Megrendelés után a grafikai állomány leadásával kapcsolatos fontos információk:

– 2017. március 1. napjától nyomdai anyagleadást e-mailben és fájlküldővel is már csak a ctp@keskeny.hu-ra, vagy FTP-re (FTP elérhetőséget a ctp@keskeny.hu e-mail címen, a +36 1 401-4066 vagy a +36-30592-0644 telefonszámon lehet) feltöltve fogadunk el. A nem erre az e-mail címre érkező anyagok nem minősülnek anyagleadásnak!
– Amennyiben már az ajánlatkéréskor leadta a kész grafikai állományt, a megrendelés esetén kérjük küldje el újra a ctp@keskeny.hu e-mail címre.
– Kérjük, hogy az anyagleadással együtt mindenképpen adja meg a kalkulációs vagy a levél iktatási számát, hogy azt a CTP be tudja azonosítani.

Gyártás:

A megrendelés esetén minden esetben kijelölt gyártmánygazdája lesz, akivel a gyártással vagy határidővel kapcsolatos kérdéseket meg tudja beszélni.

Szállítás:

Az elkészült terméket átveheti személyesen telephelyünkön, amelyről a termék elkészülését követően automatikus üzenetet küldünk vagy amennyiben az árajánlat kérésnél nem jelezte, költség ellenében kiszállítjuk a megadott címre.

Ajánlat online megrendelése

Az ajánlatot egyszerűbben és gyorsabban megrendelheti, ha az árajánlatküldő levél online rendelés linkjére kattintva kitölti a rendelési adatlapot és feltölti a grafikai állományt.

 


Ábra: Ajánlatküldő levél részlet

Online megrendelés helyes kitöltése:

Megrendelés után a grafikai állomány leadásával kapcsolatos fontos információk:

Amennyiben az ajánlatban nem szerepel gyártási határidő, a megrendelésnél kérjük írja bele, hogy milyen határidőre szeretné, ha a terméke elkészülne.

– 2017. március 1. napjától nyomdai anyagleadást e-mailben és fájlküldővel is már csak a ctp@keskeny.hu-ra, vagy FTP-re (FTP elérhetőséget a ctp@keskeny.hu e-mail címen, a +36 1 401-4066 vagy a +36-30592-0644 telefonszámon lehet) feltöltve fogadunk el. A nem erre az e-mail címre érkező anyagok nem minősülnek anyagleadásnak!
– Amennyiben már az ajánlatkéréskor leadta a kész grafikai állományt, a megrendelés esetén kérjük küldje el újra a ctp@keskeny.hu e-mail címre.
– Kérjük, hogy az anyagleadással együtt mindenképpen adja meg a kalkulációs számot, hogy azt a CTP be tudja azonosítani.

Gyártás:

A megrendelés esetén minden esetben kijelölt gyártmánygazdája lesz, akivel a gyártással vagy határidővel kapcsolatos kérdéseket meg tudja beszélni.

Szállítás:

az elkészült terméket átveheti személyesen telephelyünkön, amelyről a termék elkészülését követően automatikus üzenetet küldünk vagy amennyiben az árajánlat kérésnél nem jelezte, költség ellenében kiszállítjuk a megadott címre.