FELADATOK:
- Ügyfélminősítéssel kapcsolatos feladatok ellátása;
- fizetési feltételek megadása;
- vevői törzsadatok karbantartása;
- számlázáshoz fűződő teendők menedzselése, mint például számlaadatok ellenőrzése, szükség szerinti korrekciója;
- számla reklamációk kezelése, adott esetben követeléskezelés intézése;
- kapcsolattartás a partnerekkel és a vállalaton belüli osztályokkal egyaránt;
- analitikák naprakész vezetése.
ELVÁRÁSOK:
- Rendelkezz legalább középfokú végzettséggel;
- Releváns, hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal;
- Erős felhasználói szintű MS Office ismeretekkel.
- Légy megbízható, aki a munkájára igényes, amit kellő precizitással végez el.
- Merj önállóan dolgozni, bátran kérdezni és csapatban egyaránt együttműködni.
- Nem baj, ha nincs nyomdaipari területen szerzett ismereted, gyakorlatod, megtanítunk a szükséges alapokra! Amit kérünk tőled, hogy légy nyitott az iparág megismerésére.