FELADATOK:
- Kapcsolatfelvétel ügyfelekkel
- Videóhívások/céglátogatások megszervezése
- Termékfejlesztésben aktív részvétel
- Árajánlat kérések, megrendelések kezelése, gyártási és szállítási, pénzügyi feltételeinek letisztázása
- Angol és/vagy német nyelven beérkező árajánlat kérések lefordítása magyar nyelvre, technikai paraméterek tisztázása az ajánlatkérővel
- Árajánlatok határidőre történő elkészítése, magyarról angolra/németre fordítása és továbbítása az ügyfél felé
- A megrendelt termék gyártása során a megrendelő igényeinek közvetítése a gyártás felé
- Gyártás során felmerülő problémák termeléssel egyeztetése és ügyfél felé kommunikációja
- Esetleges reklamációk kezelése a minőségügyi vezető bevonásával
- Határidők egyeztetése a megrendelővel, termelésirányítással, fuvarszervezéssel
- Jelentések, riportok, beszámolók készítése a vezetőség felÉ
ELVÁRÁSOK:
- Felsőfokú végzettség, műszaki, gazdasági vagy pénzügyi szakképesítés előny
- Ügyfélkezelésben szerzett minimum 2 éves tapasztalat
- Tárgyalóképes angol és/vagy német nyelvtudás írásban és szóban
- Ajánlatkérések, szerződések kezelésében való jártasság
- Felhasználói szintű Ms Office ismeretek
- Nyomdaipari terület iránti nyitottság
- Pontos, precíz, proaktív munkavégzés
- Erős problémamegoldó képesség, együttműködés társosztályokkal
- Kiemelkedő kommunikáció írásban és szóban
- Önálló munkavégzés