Indul a KESKENY ONLINE!

Átlátható nyomdai folyamatok és ügyintézés könnyen, gyorsan és bármikor a Keskeny Nyomda új webes felületén.

Részletek

Blog/Hírek

Válasz offline cimlap

Régi marketinges alapigazság, hogy a történetek és a storytelling erejét sose becsüljük le. Ez a megközelítés igaz a nyomdaiparban is: hiába vagyunk büszkék egy jól sikerült munkánkra, azzal, hogy B1-es és 8 werkes gépen, 4+4 színnyomással készült a kiadvány, nem sokat árulunk el az iparági terminológiában kevésbé jártas közönségnek. Mennyivel jobb az, ha testközelből megismerhetjük egy csomagolóanyag vagy esetünkben egy bookazine születésének történetét! Szerencsére ebben kedves ügyfelünk, a Válasz Online Kiadó Kft. és az 1000

Bővebben

A Braille-írás jelentősége napjainkban egyre inkább előtérbe kerül, hiszen a látássérült és vak emberek számára alapvető fontosságú, hogy önállóan, segítség nélkül is eligazodjanak a mindennapokban. Főleg akkor, ha életveszélyt okozó ételallergiával küzdenek, vagy például vérnyomás gyógyszert szednek. Bár most ezt a blogcikket olvasod, egy pillanatra képzeld el, hogy hirtelen elsötétül előtted a világ. Soha többé nem látod a párod, a gyermeked arcát vagy azt, hogy hova lépsz, kit tárcsázol a telefonon, milyen mosószert töltesz a

Bővebben

Megtiszteltetés, hogy a Keskeny Nyomda 2024-ben 2 újabb WorldStar-díjjal lett gazdagabb. A Csomagolási Világszervezet, azaz a WPO ezúttal 2 olyan nyomdai termékünket díjazta, ahol a kreativitás, az innováció és a fenntarthatóság játszotta a főszerepet, a megkérdőjelezhetetlen elegancia, valamint a figyelemfelkeltő megjelenés mellett. Nagyító alatt a Dantoni ajándékdoboz és a Keskeny Nyomda fiókos collapsible doboza. Mielőtt azonban kitérnénk a díjat nyert termékekre, kalandozzunk nemzetközi vizekre, egy rövid bemutató erejéig. A WorldStar-díjat a Csomagolási Világszervezet (World Packiging

Bővebben
cold foilos nyomat

Eladásösztönző megjelenés termékcsomagolásokon és marketingkiadványokon: a cold foil szinte verhetetlen!      Márkatulajdonosok és marketingesek mindig keresik annak lehetőségét, hogy a brandjüket és termékeiket megkülönböztessék a versenytársakétól. Legyen szó gyógyszer vagy praliné termékcsomagolásáról, konferencia során biztosított mappáról és más marketinganyagról, prospektus- és könyvborítókról, a cél mindig az, hogy a saját anyag mindig szebb, figyelemfelkeltőbb és exkluzívabb legyen, mint a legnagyobb versenytársé. A rendelkezésre álló büdzsé mellett természetesen plusz pont, ha nem kell a prémium

Bővebben
Csiernyik János

A Keskeny Nyomda több éve részt vesz Európa egyik legnagyobb csomagolási kiállításán Milánóban, a Packaging Premiere és PCD kiállításon. Talán nem túlzás azt állítani, hogy ez a kiállítás a luxus és kozmetikai csomagolások innovációinak ünnepe, ahol a legújabb technológiák és jövőbeli trendek mutatkoznak be. A háromnapos kiállításon Csiernyik János, a Keskeny Nyomda export csoportvezetője személyesen is képviselt minket, ezúttal a kiálláson szerzett tapasztalatairól tettünk fel pár kérdést.   János, te évek óta képviselsz minket a

Bővebben

Tele vannak a híradások és környezetvédelmi jelentések a bolygónkat elözönlő szemétről szóló jelentésekkel. A nem, vagy nehezen újrahasznosítható, jellemzően műanyag, petrolkémiai bázisú csomagolóanyagok okozzák a legjelentősebb mértékű környezetszennyezést. A mikroműanyagok már szinte mindennapjaink részét képezik, tönkretéve levegőnket, ivóvizeinket és a talajt, hosszan tartó károsodást okozva a természetben. A Keskeny Nyomdában, elkötelezettek vagyunk abban, hogy csomagolóeszközeink a legnagyobb mértékben újrahasznosíthatóak, visszaforgathatóak legyenek. Ennek szellemében komoly erőfeszítéseket teszünk arra, hogy a beszerzett papírok minél nagyobb hányada ellenőrzött,

Bővebben
keskeny nyomda társasjátékok

A Kékjáték (Kard és Korona Kiadó) és a Keskeny Nyomda együttműködéséből megszületett az idei év egyik legizgalmasabb ajánlata. Minden évben eljön a nap, amikor dönteni kell A vállalkozások rémálma, évről évre megtalálni a megfelelő ajándékot ügyfeleik, vagy akár munkatársaik számára. Az egyik legfontosabb szempont az, hogy ne legyen szokványos az ajándék, és rendszeresen használja, aki kapja. Emellett képviselje a cég értékeit, és ne legyen tolakodó. Ilyen és ehhez hasonló elvárásokkal szembesülnek rendszeresen a cégvezetők. Társasjátékot

Bővebben

   A termék mérete és súlya meghatározza az alapanyag fajtát és vastagságát. Nagyobb méretű és súlyos termék esetében el kell gondolkodnunk a hullámkarton vagy a merev könyvkötő lemez használatán, hogy masszív csomagolást készíthessünk. Italok csomagolásánál például létezik olyan megoldás is, hogy karton dobozt tervezünk, de az üveg biztonságos rögzítésére hullámkartonból készítünk betétet, ami védi a terméket és egyben merevíti a karton dobozt. Konstrukciók tekintetében a termék formája, kiterjedése lehet hatással az elképzelésekre. Például nagy

Bővebben

A termék csomagolás marketing eszköz, információt közvetít a gyártóról és reklámozza is a céget, ezért nagyon fontos, hogy ennek figyelembevételével válasszunk konstrukciót. A kreatív és esztétikus doboz erősítheti a márkanevet. A termék mérete, alakja és súlya az első tényezők, melyek meghatározzák a formát. Egy törékeny üvegpoharat például másként kell becsomagolni, mint egy pénztárcát vagy ruhaneműt, aminek nem szükséges extra védelem. A méret és a súly pedig az alapanyag meghatározásnál lesz fontos. Tervezés előtt az alábbi

Bővebben
portugál krémes

A siker story receptje: 1 jó ötlet és 1 adag szenvedély elhivatottsággal fűszerezve   2019 januárja óta Magyarországon is kapható Portugália ikonikus desszertje, a Portugál krémes, vagyis a Pastel de Nata. Ezt a desszertet a Guardian a világ 15 legízletesebb finomsága közé sorolja. Érdemes megkóstolni. Az ötlet, hogy Portugália kedvenc krémesét itthon is meg tudjuk vásárolni a Landerfoods cégben született meg, akik ezt a finomságot egy esztétikus csomagolásban gondolták eljuttatni a vásárlókhoz.   A csomagolás

Bővebben
Ajánlatot kérek