Tegye különlegessé offline marketing anyagait és ragadja el a pillanatot!
A mai, főleg online központú reklámzajban üde színfoltnak számít a vállalkozás szolgáltatásait, termékeit nyomtatott brosúrán, kiadványon, szórólapon keresztül népszerűsíteni. Új partnerkapcsolatok kiépítésében, sok esetben hatásosabb egy kézzel fogható szóróanyag, melyet különleges felületnemesítési eljárással „varázsolhatunk„ egyedivé vagy exkluzívvá.
A digitális 3D UV lakkozási technológia segítségével, különböző vastagságban vihetünk fel a nyomatra fényes UV lakkot, ami térbeli tapinthatóságot kölcsönöz a kiemelt felületnek és arany vagy ezüst fóliával tehetjük csillogóvá a grafika egyes részeit. A lenyűgöző és izgalmas végeredmény mágnesként vonzza majd a tekintetet. Joann Peck és Jennifer Wiggins kutatásai szerint egy termék tapintása hatással van a termék iránti érzelmeinkre, vásárlásra ösztönöz és bizalmat teremt a vásárló és a termék között.
- A TAPINTHATÓ HATÁSOK a termékcsomagolásokon növelhetik a termék értékesítését, sőt hozzájárulnak a márka kiépítéséhez
- A TAPINTÁS növelheti az előre nem tervezett impulzusvásárlást
- AZ ÉRZÉS egy termék tapintásakor növeli a birtoklási vágyat és pozitívabb képet ad az ügyfélnek
“A csomagolás tapintható elemei befolyásolják a cégről alkotott képet”
A kutatások szerint minél hosszabb ideig fókuszál egy vásárló egy termékre, annál nagyobb valószínűséggel kedveli meg az adott tételt. Ha a termékek vizuálisan figyelemfelkeltőek, akkor a vásárlók késztetést éreznek arra, hogy megérintsék azokat, és ha ezt megtehetik, akkor nagyobb eséllyel meg is vásárolják őket. A felmérések szerint a termékcsomagolás látványos és tapintható elemei a termék márkaépítéséhez is hozzájárulnak.
Forrás: Konica Minolta Magyarország Üzleti Megoldások Kft. / Joann Peck & Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers’ Affective Response to Touch and Its Influence on Persuation; Forrás: Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu ; “Sensory Aspects of package design”; 2017
Ismerje meg az MGI lakkozás nyújtotta egyedi felületkezelési lehetőségeket és válasszon az igényeinek és a termékének legjobban megfelelő eljárást kínálatunkból.
3D UV lakkozás
A 3D UV lakkozással különböző magasságú domborodó, látványos felületeket tudunk létrehozni a nyomaton.
3D UV lakkozás digitális prégfóliával
Ebben az esetben a 3D UV lakkra kerül az arany vagy ezüst fólia, így a hagyományos prégelés és dombornyomás látványát érhetjük el a nyomaton.
Formalakk
Csillogó felületek a nyomat egyes részein.
Eljárások vegyes alkalmazása
A különböző effektek vegyesen is alkalmazhatóak, így igazán izgalmas és kreatív felületeket tudunk létrehozni.
Ajánlatkérés lépései
A legegyszerűbben úgy tud ajánlatot kérni, ha elküldi a grafikai anyagot és azon bejelöli azt a területet, amit szeretne 3D UV lakkozással kiemelni. Kérjük azt is tüntesse fel, hogy milyen lakkmagassággal szeretné a kiemelést, mert ez befolyásolja az árat.
A lakkvastagság domborodásának a mértékei:
-
- kismértékű domborodás: 7-24 μm
- közepes mértékű domborodás: 25-50 μm
- nagymértékű domborodás: 51-87 μm
Korábbi MGI 3D UV lakkozásal kapcsolatos cikkeinkből itt olvashat bővebben.
Tapintsa meg a különbséget
Digitális 3D UV lakk és prég
Meglepetés! 3D UV
Bővebb infromációval kapcsolatban vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot az alábbi elérhetőségen:
Nagy Katalin
E-mail: k.nagy@keskeny.hu
Válasz