Indul a KESKENY ONLINE!

Átlátható nyomdai folyamatok és ügyintézés könnyen, gyorsan és bármikor a Keskeny Nyomda új webes felületén.

Részletek

3D UV – THE OFFLINE MARKETKING

Nincs hozzászólás

Tegye különlegessé offline marketing anyagait és ragadja el a pillanatot!

 

A mai, főleg online központú reklámzajban üde színfoltnak számít a vállalkozás szolgáltatásait, termékeit nyomtatott brosúrán, kiadványon, szórólapon keresztül népszerűsíteni. Új partnerkapcsolatok kiépítésében, sok esetben hatásosabb egy kézzel fogható szóróanyag, melyet különleges felületnemesítési eljárással „varázsolhatunk„ egyedivé vagy exkluzívvá.

 

3d Uv-val készült lepke prégfóliával

A digitális 3D UV lakkozási technológia segítségével, különböző vastagságban vihetünk fel a nyomatra fényes UV lakkot, ami térbeli tapinthatóságot kölcsönöz a kiemelt felületnek és arany vagy ezüst fóliával tehetjük csillogóvá a grafika egyes részeit. A lenyűgöző és izgalmas végeredmény mágnesként vonzza majd a tekintetet. Joann Peck és Jennifer Wiggins kutatásai szerint egy termék tapintása hatással van a termék iránti érzelmeinkre, vásárlásra ösztönöz és bizalmat teremt a vásárló és a termék között.

 

info_grafika

  • A TAPINTHATÓ HATÁSOK a termékcsomagolásokon növelhetik a termék értékesítését, sőt hozzájárulnak a márka kiépítéséhez
  • A TAPINTÁS növelheti az előre nem tervezett impulzusvásárlást
  • AZ ÉRZÉS egy termék tapintásakor növeli a birtoklási vágyat és pozitívabb képet ad az ügyfélnek

“A csomagolás tapintható elemei befolyásolják a cégről alkotott képet”

 

A kutatások szerint minél hosszabb ideig fókuszál egy vásárló egy termékre, annál nagyobb valószínűséggel kedveli meg az adott tételt. Ha a termékek vizuálisan figyelemfelkeltőek, akkor a vásárlók késztetést éreznek arra, hogy megérintsék azokat, és ha ezt megtehetik, akkor nagyobb eséllyel meg is vásárolják őket. A felmérések szerint a termékcsomagolás látványos és tapintható elemei a termék márkaépítéséhez is hozzájárulnak.

Forrás: Konica Minolta Magyarország Üzleti Megoldások Kft. / Joann Peck & Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers’ Affective Response to Touch and Its Influence on Persuation; Forrás: Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu ; “Sensory Aspects of package design”; 2017

Ismerje meg az MGI lakkozás nyújtotta egyedi felületkezelési lehetőségeket és válasszon az igényeinek és a termékének legjobban megfelelő eljárást kínálatunkból.

 

3D UV lakkozás

 

A 3D UV lakkozással különböző magasságú domborodó, látványos felületeket tudunk létrehozni a nyomaton.

 

3D UV lakkozás digitális prégfóliával

 

3D UV lakkozás digitális prégfóliával

Ebben az esetben a 3D UV lakkra kerül az arany vagy ezüst fólia, így a hagyományos prégelés és dombornyomás látványát érhetjük el a nyomaton.

 

Formalakk

 

3d uv formalakk kép

Csillogó felületek a nyomat egyes részein.

 

Eljárások vegyes alkalmazása

 

3d uv magazin borító

A különböző effektek vegyesen is alkalmazhatóak, így igazán izgalmas és kreatív felületeket tudunk létrehozni.

 

Ajánlatkérés lépései

A legegyszerűbben úgy tud ajánlatot kérni, ha elküldi a grafikai anyagot és azon bejelöli azt a területet, amit szeretne 3D UV lakkozással kiemelni. Kérjük azt is tüntesse fel, hogy milyen lakkmagassággal szeretné a kiemelést, mert ez befolyásolja az árat.

A lakkvastagság domborodásának a mértékei:

    • kismértékű domborodás: 7-24 μm
    • közepes mértékű domborodás: 25-50 μm
    • nagymértékű domborodás: 51-87 μm

 

Korábbi MGI 3D UV lakkozásal kapcsolatos cikkeinkből itt olvashat bővebben.

Tapintsa meg a különbséget
Digitális 3D UV lakk és prég
Meglepetés! 3D UV

 

Bővebb infromációval kapcsolatban vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot az alábbi elérhetőségen:

Nagy Katalin
E-mail: k.nagy@keskeny.hu

Kategória:
  Blog Design Nyomtatás Újdonság
ezt a bejegyzést 0 alkalommal osztották meg
 000

Válasz

Email címe nem kerül nyilvánosságra.

Ajánlatot kérek